Kan ik mijn cadeau retourneren?
Op uw vraag : Kan ik mijn cadeau retrourneren? Krijgt u hier antwoord van ons.
Niet-gepersonaliseerde producten
Allereerst is op onze niet gepersonaliseerde producten het herroepingsrecht van toepassing zoals omschreven in de Richtlijn Consumentenrechten. U dient voor het retourneren contact op te nemen met onze klantenservice via het contact-formulier . De retourskosten zijn voor rekening van de klant. Bovendien dient het product in originele staat en in oorspronkelijke verpakking retour te worden gezonden.
Wij raden u aan de Track & trace van uw bestelling te bewaren en eventueel aan ons door te geven. Zo kunnen wij gemakkelijk u pakket administratief compleet afhandelen.
Tenslotte kunnen kosten in rekening worden gebracht als u het pakket beschadigd heeft. Natuurlijk zal het betaalde bedrag van uw retourzending zo snel mogelijk op uw rekening worden gestort. Echter uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding van de overeenkomst zal het worden terugbetaald.
Gepersonaliseerde producten
Vervolgens is het herroepingsrecht niet van toepassing op onze gepersonaliseerde producten. Allereerst is dit omschreven in onze Algemene Voorwaarden.
Echter is er iets niet goed aan het product, bijvoorbeeld foutief geleverd of bedrukt. Hiervoor kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice via het contact-formulier.Tenslotte is en blijft het productie proces handwerk. Uiteindelijk kan er een fout gemaakt zijn door ons, dan zullen wij u een nieuw product toesturen.